«ՁՄԵՌԱՅԻՆ ԱԶԳԱԳՐԱԿԱՆ ՓԱՌԱՏՈՆ»2024թ.Միջին դպրոց

Օր`

Ժամը`

Հանդիպման վայրը`

Համագործակցային նախագիծ՝ Մերի Գարեգինյանի, Լաերտ Գրիգորյանի

Մասնակիցներ` Միջին դպրոցի սովորողներ (6,7,8 -րդ դաս.), դասավանդողներ, հյուրեր ։

Խմբավար՝ Լուիզա Քեշիշյան, Աչեր Բաստաջյան

Պարերգ` Մերի Գարեգինյան

Կազմակերպիչներ՝ Ռիմա Երեմյան, Քնարիկ Մելքոնյան, Գոհար Եղոյան, Վարդուհի Հայրյան

Ծրագրում`

Նպատակը` նոր պարերգերի ուսուցանում, տարածում, սովորողների երաժշտական ճաշակի զարգացում, երգչախմբային արվեստի ծանոթացում, ստեղծագործական երևակայության զարգացում։

Խնդիրներ`

Երգի ընտրություն

Ուսուցանում

Խմբակային փորձերի կազմակերպում

Արդյունքը` Ազգային երգերի, պարերգերի ուսուցանում, նյութի յուրացում, ինտոնացիոն մաքուր երգեցողության մշակում երաժշտական ունակությունների զարգացում բազմաձայն կատարում անսամբլային կատարման յուրացում, տիրապետում վոկալ երգեցողություն— ձայնի դրվածք,— շնչառություն,— բազմաձայն երգեցողություն,— երաժշտական լսողություն,— երաժշտական հիշողություներգի կատարողական գրագիտության և կուլտուրայի մշակում,երգի կերպարային զգացողություն,ճիշտ շնչառություն։Գործունեության ձևերը Երգեցողություն (անհատական, խմբային՝ վոկալ խումբ, երգչախումբ)ինտոնացիոն մաքուր երգեցողության մշակում, երաժշտական ունակությունների՝ լսողության զարգացում,երգի կատարողական գրագիտության և կուլտուրայի մշակում,երգի կերպարային զգացողություն,ճիշտ շնչառություն, – ձայնի դրվածք,երաժշտական հիշողություն:

Ինտոնացիա, տակտ, չափ, ձայնաշար,ուսուցանված երգերի և ունկնդրվող նյութերի նվագակցում ռիթմիկ պատկերներով հնչյունի բարձրության գրառում և կատարում, ռիթմիկ և երաժշտա-ռիթմիկ վարժությունների կատարում։

Оставьте комментарий